Staj Başvuru Adımları Güncellenmiştir.
Sistem de yaşanan aksaklıklar nedeniyle staj başvurularında istenilen belgelerde bazı değişiklikler yapılmıştır. 17 Haziran 2021 tarihinden sonra yeni staj başvurusu yapacak olan öğrencilerimizin ve başvuruları daha önceden alınmış ancak henüz sigorta işlemleri tamamlanmamış öğrencilerimizin aşağıdaki belgeleri staj komisyonuna e-posta aracılığıyla göndermeleri gerekmektedir. (Bu zamana kadar sigorta işlemleri yapılan tüm öğrencilerimizin sigorta belgeleri e-posta ile gönderilmiştir. Sigorta belgeleri gönderilen öğrencilerimizin bu işlemleri yapmasına gerek yoktur.)
Başvuru adımları aşağıdaki gibi olacaktır;
1) Ek 1 ve Ek 2 dosyaları e-posta üzerinden staj komisyonuna ulaştırılmalıdır.
2) Sigorta işlemlerinin yapılabilmesi için "Staj Formu" manuel olarak doldurulmalı, firma/kurum ve öğrenci imzası ile staj komisyonuna e-posta ile gönderilmelidir.
3) Sisteme kayıt yapılabilmesi için "Yeni OBS" üzerinden Staj Formunda belirtilen tarihlerle aynı olacak şekilde başvuru yapılmalı ve "Staj Başvuru Bilgileri Formu"nun çıktısı alınarak kurum ve öğrenci imzası ile staj komisyonuna e-posta yoluyla gönderilmelidir.
4) Staj komisyonu tüm bu belgeleri tamamlayan öğrencilerin sigorta işlemlerini başlatacaktır. Her bir staj başvurusu için bu 4 (dört) belge tek bir e-posta içerisinde gönderilmelidir.
ÖNEMLİ NOT :
-Staj başvurusu yapacak olan öğrencilerimiz sigorta yapılabilmesi için tüm evraklarını en geç staj başlangıç tarihinden 7 (yedi) iş günü öncesinde göndermiş olmaları gerekmektedir.
-İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitimi Sertifikası olmayan öğrencilerin sigorta işlemleri yapılamayacaktır.
UYARI : EKSİK VEYA YANLIŞ BEYANDA BULUNULMASI DURUMUNDA ÖĞRENCİNİN SORUMLULUĞUNDADIR!
Staj Başvuru Evrakları:
-EK 1
-EK 2
-Yeni OBS Staj Başvurusu Sistem Çıktısı (Staj Başvuru Bilgileri Formu)
Staj Komisyonu E-Posta Adresi : eemstaj@sdu.edu.tr